Opgeven en afspraken

Meedoen?

Ben jij een Welp, van Scouting Dalfsen en wil jij meedoen met de eerste thuis opkomst? Dat kan! Je eerste opdracht die je MOET doen is een echte indianen naam bedenken deze moet bestaan uit een bijvoeglijk naamwoord + een dier/ zelfstandig naamwoord (mits het in het indianen thema past) en deze mailen naar thuisopkomstwelpen@scoutingdalfsen.nl. Zet in deze mail je eigen naam en je indianen naam. Op de website staat het scorebord met daarop jouw indianennaam. Hierin kun je de tussenstand met de andere welpen zien.
Daarnaast horen wij graag van je ouders of we je naam op de website mogen plaatsen.

Na het lezen van de regels / instructies kan je punten gaan verdienen. op de pagina opdrachten staan allemaal opdrachten die je kan doen. Let goed op, sommige opdrachten zijn meer punten waard dan anderen.
Elke zaterdag komen er nieuwe opdrachten online, de oude opdrachten zullen er gewoon op blijven staan, daar kun je rustig aan verder werken.

Je levert je opdrachten in door deze te mailen naar thuisopkomstwelpen@scoutingdalfsen.nl.
In je mailtje moet je foto/filmpje staan, je indianen naam en duidelijk vermeldt worden om welke opdracht het gaat.
De leiding kijkt deze na en geeft dan zo snel mogelijk je punten. Een overzicht van het scorebord kan je op de pagina 'Scorebord' vinden. Daag je andere Scouting vrienden uit om te strijden voor de eerste plek als Stamhoofd. (De leiding doet ook mee)

Meedoen kan tot 11 april 12.00 uur.

Regels / instructies voor iedere opdracht:

1. De indiaan (welp) staat op de foto/video in scoutingkleding (deze worden op de website geplaatst zoals ingevuld in het gezondheidsformulier).
  2. Wees zo origineel mogelijk
  3. Maak mis-/gebruik van het internet
  4. Ruim alles op na afloop
  5. Stuur een foto of video als bewijs
  6. Filmpjes mogen maximaal 1 minuut duren
  7. Stuur het opdrachtnummer mee bij het inleveren met je indianen naam

Volg je voor een opdracht niet de regels? Dan krijg je hier geen punten voor!